לפגישת ייעוץ חינם

    בניה ועיצוב מקוואות

    בניית מקווה באופן הלכתי, תוך שמירה על חדשנות בעת התכנון, דורשים ידע מקצועי בדיני טהרה. וזאת, בשילוב ניסיון בעיצוב עם חומרים עמידים במיוחד באזור רטוב – ובהתאם לתכנון אדריכלי קפדני. מקווה טהרה הוא לא רק מקום לטבילה גופנית, הוא אמור לשקף גם תחושה רוחנית של הבאים בשעריו, וככזה ישנה חשיבות לעיצוב המוקפד ולאיכות החומרים. התחושה בכניסה למקווה חייבת להיות נעימה ואסתטית המזמינה אותנו לחוויה אינטימית כמו גם רוחנית, שהרי טבילה היא טיהור הגוף המשפיעה רבות על קהל הפוקדים אותו בקביעות; שילוב הממד הפיזי עם הממד הרוחני. סטודיו דֶ-קַו מעניק ליווי בתכנון ובבניה של מקוואות ליצירת המבנה הנכון שיענה על כל הדרישות.Are you looking to sell your house as-is? Visit https://www.sellhouse-asis.com/texas/sell-my-house-as-is-houston-tx/ for a straightforward and convenient solution. Whether you're in West Virginia, Hawaii, New Hampshire, or any other state, our platform simplifies the home-selling process.

    בניה ועיצוב מקוואות – הדרך הנוחה בבחירת מקווה מלכות

    החדשנות בתחום הבניה הביאה לשיפור גם בתחום המקוואות. מקווה מלכות מתוכנן נכון ומעוצב בחומרים מתאימים מאפשר נוחות ושמירה טובה יותר על איכות המקום בפחות מאמץ. מענה זה מתאים לשכונות חדשות או ליישובים בתחילת דרכם, ומיד עם כניסת המשפחות הראשונות צריך לספק פתרון הלכתי לטבילה. יתרונות הבניה והעיצוב של מקוואות כולל גם את הנקודות הבאות:

    • תהליך בניה מהיר ופשוט.
    • אין צורך בחפירות ובתשתיות מורכבות.
    • התקנה פשוטה ומהירה תוך מספר ימים.
    • עלויות בניה נמוכות מהקיים היום.
    • ניקוי המקווה פשוט וקל כיוון שאין אריחי פסיפס קטנים שבהם מצטברים מים.
    • איתור זחילות ונזילות תוך זמן קצר ותיקון מהיר. אחת הבעיות הפוסלות מקווה עד לתיקון היא זחילת מים לאדמה, דבר שעלול לקחת זמן ונמנע בשימוש במקווה מלכות. ניתן לבדוק לעיתים קרובות ואין צורך לחכות.
    • עלויות אחזקה נמוכות בשל שימוש בחומרי בידוד.
    • ניתן להקים את המקווה כמעט בכל מקום.
    • הוצאות נמוכות בהרבה על חימום המים.
    • משקלו של המקווה קל ביחס למקווה המסורתי.
    • עמיד בפני אבנית.

     

    בניה ועיצוב מקוואות – העיצוב והתכנון והשפעתם על הרוח

    כל מבנה שמתוכנן היום נעשה תוך חשיבה על העיצוב ועל התחושה שיגרום לבאים בשעריו, זה אינו חדש. גם מתכנני המבנים המיועדים לשימוש הלכתי פונים היום לחשיבה על חוויית המשתמש בנוסף לפרקטיות בתחזוקה, לחיסכון בעלויות ההקמה ולצמצום בעלויות השימוש ארוך הטווח. מקוואות נבנות לרוב תוך מגבלות בחלל, אך אין סיבה להסתפק בעיצוב בסיסי שאינו לוקח בחשבון את הרוחניות שישאיר אחריו הביקור במקום. פנו אלינו לסטודיו דֶ-קַו, מעצבי פנים ואדריכלים בירושלים בניה ועיצוב מקוואות הם המומחיות שלנו. אנו יודעים לעבוד בשיתוף פעולה עם המועצה הדתית, עם הרב שמפקח על הצד ההלכתי ועם הרב האחראי על בדיקות האיטום ותהליך החדרת המי גשם ומהילתו במים רגילים. כמו כן אנחנו בקיאים בתכנון ועיצוב מקווה על פי חב"ד. נשמח להעניק שירות אדיב ומקצועי משלב התכנון ועד סיום ההקמה.

     

    בניה ועיצוב מקוואות

     

    פרוייקטים נוספים שיעניינו אתכם

    ארונות קודש מעוצבים

    ארונות קודש מעוצבים הינם חלק בלתי נפרד בכל בית כנסת, כאשר העיצוב הייחודי שלהם יתרום רבות לנראות המקום ולאופיו. על…

    בניית מקווה

    בניית מקווה היא משימה מאתגרת: מחד – יש לתכנן את המקווה כך שיתאים למטרה לשמה הוא נועד – חלל הטהרות…

    מידע נוסף בנושא


    מובילים בקידום מובילים בקידום