לפגישת ייעוץ חינם

    עיצוב פנים משרדים

    זקוקים לשירותי עיצוב פנים משרדים? סטודיו ד-קו, בניהולו של ציון אסולין, הינו סטודיו מקצועי המספק שירותי אדריכלות ועיצוב פנים למשרדים, בתי מגורים, מבני ציבור ועוד. הסטודיו מלווה את הלקוח החל משלב התכנון הראשוני ועד התוצר הסופי המתוכנן לפרטים קטנים – תוך שילוב של הדמיות מחשב להמחשה. עיצוב המשרד הינו חלק בלתי נפרד מהתדמית והפנים של כל עסק. ועל כן החשיבות העליונה של עיצוב משרד היא שהוא ישדר לאורחי המשרד את מהות העבודה – כמו גם ישפיע על פריון העבודה של העובדים שלכם. לפרטים נוספים והזמנת מעצב פנים למשרד שלכם צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

     

    עיצוב פנים משרדים – יתרונות רבים:

    • עיצוב המבטא את מהות העבודה במקום. היכולת לייצר סביבת עבודה התואמת לתחומי העיסוק במשרד משדרת מקצוענות, יעילות וסדר מובנה; היבטים המשרים אווירה המשפיעה על הלקוחות הפוקדים את המקום, כמו גם על העובדים אשר מזדהים עם עבודתם. ממחקרים מתגלה שעיצוב מדויק מעלה את יעילות העבודה ונאמנות העובד למקום שמכבד את עצמו ומשדר קשר בריא בין התכנים לנראות החיצונית של המקום.
    • הפיכת חלל קטן לגדול יותר – במידה ויש לכם משרד קטן, הרי שעיצוב פנים מקצועי יכול לסייע רבות: שימוש נכון בחלל וניצול מיטבי שלו על ידי תכנון מדוקדק, יצירת סדר וניצול החלל בכל הממדים, לצד שימוש בחומרים וגוונים המשרים תחושה של מרחב.
    • מוטיב עיצובי, מוטיב ההולם את אופי העבודה ומכבד את קהל הלקוחות כמו את העובדים במקום.
    • פונקציונאליות ונוחות – ארגון כל הפונקציות בסדר נכון המייעל את מהלך העבודה והתפקוד במקום; היבט המאפשר תפעול ותחזוקה שוטפת במינימום מאמץ.
    • האווירה במשרד היא בעצם אנרגיה הפועלת על השוהים במקום. עיצוב פנים נעים לעין מייצר אנרגיה או תחושה טובה ונעימה לעבודה.

    עיצוב פנים משרדים

    עיצוב פנים משרדים – דגשים נוספים

    • הרושם הראשוני של הלקוח: לרושם הראשוני של הלקוח שלכם אין תחליף. כאשר זה מבקר במשרד שלכם לראשונה הוא הולך להתרשם מכם ומתדמית העסק שלכם. אם הוא יקבל רושם טוב, תיווצר לו תחושה נעימה ונינוחה והוא עשוי לחשוב לעצמו ששווה לעשות עסקים עם האנשים האלה. אם הוא יראה משרד מבולגן, הפוך, מריח לא משהו והזנחה גם מצד העובדים – הוא יקבל רושם ראשוני שלילי, מה שעשוי להשפיע לרעה במידה רבה על הפיכתו ללקוח או שותף עסקי שלנו. השקיעו בעיצוב המשרד שלכם, בתדמית שהוא יוצר עבורכם – כמו גם באופן שבו הלקוחות שלכם, שיבקרו אתכם במשרד, יראו אתכם ואת ההתנהלות בעסק שלכם.

    • ההשפעה של המשרד על העובדים שלכם: בסופו של יום המשרד, הוא לא סתם מקום העבודה שלכם ושל העובדים שלכם אלא כמו בית שני בו אתם מבקרים שעות רבות במהלך היום. הזנחה של המשרד תשפיע גם על שביעות רצונם של העובדים במקום, על האופן שבו הם יתנהלו וירשו לעצמם לזלזל במקום – מה שעשוי להשפיע גם על האופן שבו הם נותנים שירות ללקוחות שלכם.

     

    לפגישת ייעוץ חינם

      פרוייקטים נוספים שיעניינו אתכם

      ארונות קודש מעוצבים

      ארונות קודש מעוצבים הינם חלק בלתי נפרד בכל בית כנסת, כאשר העיצוב הייחודי שלהם יתרום רבות לנראות המקום ולאופיו. על…

      בניית מקווה

      בניית מקווה היא משימה מאתגרת: מחד – יש לתכנן את המקווה כך שיתאים למטרה לשמה הוא נועד – חלל הטהרות…

      מובילים בקידום מובילים בקידום