לפגישת ייעוץ חינם

    ריהוט לבתי כנסת

    בחירת ריהוט לבתי כנסת ובנייתו הינה משימה בעלת ערך ומשמעות רבה. החל מארון הקודש, בימת תפילה, תיבה אצל הספרדים, ספרייה, דלתות, נר תמיד, גופי תאורה מיוחדים וסימבוליים, מחיצות וכן הלאה – פרויקט זה יתבצע בדיוק ובמחשבה רבה, לצד טכניקת עבודה אמנותית. בהתאם, כדי להתחיל במלאכת עיצוב בית הכנסת, כמו גם להתאים את הריהוט עבור כל פונקציה בחלל, אתם מוזמנים לפנות אל סטודיו ד-קו; סטודיו המתמחה בעיצוב בתים, משרדים ומבנים ציבוריים, לרבות בתי כנסת, בתי מדרש, אולמות תצוגה, מוזיאונים ועוד. אנו מאמינים בכך שעיצוב הוא אומנות. בהתאם, על מנת להפוך את בית הכנסת שלכם להיכל מקודש וייחודי, יש צורך להכיר לעומק את ההיסטוריה של בתי הכנסת והמבנה של בית הכנסת, לרבות הריהוט הפנימי בו, כמו גם סגנון עיצובי מיוחד המתאים למקום מלא יראת כבוד זה. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

    עיצוב ריהוט לבתי כנסת במקום אחד:

    • ארון הקודש – המקום החשוב ביותר בבית הכנסת הוא ארון הקודש. אל כיוון ארון הקודש ואל ספרי התורה אנו מתפללים – כאשר במשך כל הדורות הקפידו לשים את ארון הקודש בכיוון ירושלים, ובעצם אל בית המקדש; המקום המשמעותי ביותר לעם היהודי בהיסטוריה. ארון הקודש הוא גם חלק בלתי נפרד מהעיצוב הפנימי של בית הכנסת – ועל כן חשוב להשקיע רבות בעת תכנון ועיצוב ארון הקודש שלכם.
    • ספרייה –בבית כנסת קיימים ספרי לימוד, ספרי תפילה, תהילים, ספרות הילכתית, אמונית ומחשבת ישראל. כל אלה חיוניים לפעילות שמתבצעת במקום. ועל כן יש ספריות רבות המיועדות לאחסון ספרים רבים. בנוסף – בבתי כנסת רבים פועל גם בית מדרש או כולל הדורש כמות גדולה מאוד של ספרים; כמות ספרים אותה יש לקחת בחשבון בעת עיצוב בית הכנסת.
    • בימת תפילה – בימה זו, המשמשת במקרים רבים בתור מקום מרכזי סביבו מתאספים מבקריו של בית הכנסת, מגיעה במגוון עיצובים וסגנונות. בין אם מדובר בבימה ניידת או קבועה, יש לבחון את מידותיה, מאפייניה וכן הלאה – ולבחור את העיצוב המתאים.
    • עמוד תפילה – מדובר במקום בו שליח הציבור עומד ומתפלל.
    • מעקות שישמשו כהגנה לציבור המבוגר כמו גם לילדים קטנים – ובו זמנית שיתאים בעיצובו לכלל העיצוב של בית הכנסת
    • מחיצות מפרידות בין אזור הגברים לאזור הנשים, כאשר סגנון המחיצה, הדקורציה, מיקומה ושקיפותה מתאימים לכל קהילה, מנהגיה וצרכיה.
    • ויטראז'ים – לחלונות המוסיפים להוד וההדר ולאווירה בבית הכנסת.
    • אזורי הנצחה וזיכרון.

    ריהוט לבתי כנסת

     

    ריהוט לבתי כנסת – עבודת עיצוב בית הכנסת

    כדי לבצע את מלאכת עיצוב בית הכנסת על הצד הטוב ביותר, אתם מוזמנים ליצור קשר עם סטודיו ד-קו באתר או בטלפון – לעיצוב בית הכנסת שלכם. סטודיו זה, בניהולו של ציון אסולין, הינו סטודיו מקצועי המעניק שירותי אדריכלות ועיצוב פנים לבתי מגורים, מבנים ציבוריים, משרדים ועוד.

    לפגישת ייעוץ חינם

      פרוייקטים נוספים שיעניינו אתכם

      ארונות קודש מעוצבים

      ארונות קודש מעוצבים הינם חלק בלתי נפרד בכל בית כנסת, כאשר העיצוב הייחודי שלהם יתרום רבות לנראות המקום ולאופיו. על…

      בניית מקווה

      בניית מקווה היא משימה מאתגרת: מחד – יש לתכנן את המקווה כך שיתאים למטרה לשמה הוא נועד – חלל הטהרות…

      מובילים בקידום מובילים בקידום