לפגישת ייעוץ חינם

    אדריכלים ועיצוב פנים

    העולם של כל אחד מאתנו בנוי מאינספור צורות וצבעים. כאשר אנו רואים חדר הפוך, משרד מבולגן או חנות עמוסה יתר על המידה – מצב זה מקשה להבליט את המוצרים כמו גם משפיע על התחושה של הקונים. בהתאם, אין ספק כי ישנה חשיבות רבה ליצירת סדר מסוים; עיצוב לפיו הדברים צריכים להיראות. מעצב פנים מקצועי יכול לעשות לכם סדר בכל חלל, להתאים את העיצוב לאופי שלכם ולחלומות שלכם ולשלב פרקטיות, סגנון עיצובי מעודן וטאצ' מודרני אם תרצו בכך. אדריכלים ומעצבי פנים שניהם אחראים על המבנה והעיצוב של הבית/המשרד/החנות/נכס אחר שלכם אולם נחשבים ל-2 מקצועות נפרדים. אם אתם מתכננים להקים מבנה כלשהו: בית משלכם, בית כנסת, סטודיו, חנות, משרדים וכד' – כדאי להזמין את סטודיו ד-קו המספק שירותי אדריכלות ועיצוב פנים מקצועיים ומורשים במקום אחד.

    אדריכלים ומעצבי פנים: מה ההבדל ביניהם ומתי נזדקק להם?

    אדריכלות כוללת את מלוא התכנון המוקדם של מבנה טרם בנייתו: החל מחשיבה על יסודות המבנה דרך אפיון המבנה ומטרתו דרך השימוש במבנה וכיצד ישתלב בסביבה בה יהיה נטוע. כמו כן, תהליך עבודה זה כולל את התכנון המוקפד שיאפשר למבנה לשרוד את פגעי הטבע – כמו גם התמודדות ראויה עם סכנות קיומיות בהתאם לתקופה בה נוצר. יחד עם זאת, כשמגיעים לחלוקת החלל ואפיון כל פונקציה נדרשת בחלל, נכנסים למעשה לתחום הייחודי של המבנה לשמו נוצר. האדריכל כמו מנצח תזמורת אחראי לאינטגרציה בין כל המערכות במבנה, שיהיה תיאום נכון ובטיחותי ובגדול דואג לחלקו החיצוני של המבנה: כל מה שקשור לבנייה ולתשתיות.

    במסגרת תפקידו, מעצב פנים אחראי לכל מה שקשור למעטפות הפנימיות של החלל: החל מקביעת הגדלים, החומרים, הצורות, הגוונים והטקסטורה של המעטפות והרהיטים, על התאורה המלאכותית ואף על השליטה בתאורה הטבעית. בין אם אתם בונים בית חדש, שכרתם משרד חדש עבור החברה שלכם או מקימים כל מבנה אחר – תוכלו להזמין שירותי אדריכלים ומעצבי פנים במקום אחד: אצלנו בסטודיו ד-קו, הצטבר יידע וניסיון לתת תשובה הולמת בהיבט האדריכלי כמו בהיבט של עיצוב הפנים, כאשר אותו אדריכל בקיא בשני תחומים אלה ופועל לפיהם. כך, לא רק נוצרת אינטגרציה אלא גם ישנו חסכון בעלויות וכתובת אחת מול הלקוח, העומד ומקבל אחריות מקצועית לתפר שבין כל תחומי המשנה – מבלי שהדברים יפלו בין הכיסאות במקרה של פיצול תחומי האחריות בין האדריכל למעצב הפנים.

    אין ספק, על מנת שהתוצאה הסופית של החלל שלכם תהיה כפי שאתם רוצים, יהיה עליכם לשלב היטב בין עבודת האדריכלות לעבודת עיצוב הפנים במקום. אם תקבלו את כל השירותים במקום אחד, זה לא רק יחסוך לכם כסף אלא גם זמן ועל הדרך תקבלו עיצוב סופי מתאים למה שתמיד חלמתם.

    אדריכלים ומעצבי פנים

    אדריכלים ומעצבי פנים – ליצור בית מעוצב ופונקציונלי

    מעוניינים לשדרג ולעצב את ביתכם? ליצור בית בו כל הפונקציות העולות ברוחכם יתקיימו באותו חלל – עם ניצול מקסימאלי וקלות של תחזוקה וניקיון? יש לפנות לאיש מקצוע בקיא בכל החומרים העכשוויים ובכל הטכנולוגיות הקיימות בבית מודרני. וזאת, בהתאם לניסיון מצטבר באיתור בעיות מראש ובמציאת פתרונות יצירתיים יציבים בעלות יחסית נמוכה. כלומר, עליכם לשכור את שירותיו של אדריכל או מעצב פנים. הבית שלנו הוא לא רק מבצרינו שלנו אלא בעיקר המקדש הפרטי שלנו ועל כן אנו רוצים שיהיה לנו נוח ונעים בו. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים והזמנת תכנון אדריכלי או עיצוב פנים

    פרוייקטים נוספים שיעניינו אתכם

    ארונות קודש מעוצבים

    ארונות קודש מעוצבים הינם חלק בלתי נפרד בכל בית כנסת, כאשר העיצוב הייחודי שלהם יתרום רבות לנראות המקום ולאופיו. על…

    בניית מקווה

    בניית מקווה היא משימה מאתגרת: מחד – יש לתכנן את המקווה כך שיתאים למטרה לשמה הוא נועד – חלל הטהרות…

    מידע נוסף בנושא


    מובילים בקידום מובילים בקידום