לפגישת ייעוץ חינם

    סטודיו ד-קו Studio DE KAV

    ציון אסולין Asuolin Tsion

    אדריכלות, עיצוב פנים, ביצוע פרטי אמנות

    תכנון מקצועי באדריכלות, תואם את המשפט הנכון והידוע: "סוף מעשה במחשבה תחילה".

    בעיניי, תפקיד האדריכל/מעצב לבטא את עולם הלקוח, צרכיו וטעמו.

    צריך לזכור שהלקוח נשאר לגור בבית והאדריכל עובר לאתגר הבא. לעתים הלקוח עצמו לא בקיא בתחום ומתקשה להגדיר את צרכיו.

    אצלנו, לא מדלגים על תהליך הברור ודיוק ההגדרות. לא מוותרים ללקוח ומאפשרים לו להביע את עצמו. יש לנו דרכים ושאלות המכוונות את הלקוח להבין את צרכיו ולהגדיר את סביבתו הרצויה ומכאן נובעים שאר השלבים:

    • כתיבת הפרוגרמה בשפה מקצועית.
    • יצירת אופציות לתכנון וחלוקת החלל.
    • הסבר מפורט ללקוח על כל התהליך.
    • ניתוח ודיון מעמיק לבחירת החלופה המועדפת בעיני הלקוח.
    • תוכניות עבודה מקצועיות ומפורטות עבור בעלי המקצוע.
    • ליווי הלקוח בבחירת חומרים ורהיטים לתהליכי העבודה וריהוט הבית.
    • פיקוח עליון על כל אנשי המקצוע.

    ציון אסולין, העומד בראש סטודיו ד-קו, רכש את השכלתו המקצועית ראשית בבצלאל ובהמשך סיים את לימודיו בבית הספר הגבוה לאומניות יפות,"בוזאר", פריז, האקדמיה היוקרתית ביותר באירופה.

    בהמשך, עבד בפריז אצל מעצבים מיוחדים בתחומי העיצוב והריהוט.

    הקים את סטודיו ד-קו בירושלים במתכונת המקיפה את כל תהליך התכנון והביצוע ליצירה שלמה והרמונית. מאחוריו ניסיון עשיר בתכנון אדריכלי, עיצוב פנים, עיצוב רהיטים ועיצוב פרטי אמנות לבית כמו גופי תאורה ומעקות מגולפים וכן ייצור וביצוע של אלמנטים אמנותיים.

    ציון אסולין היה מרצה לאדריכלות, עיצוב פנים, עיצוב מוצר, אמנות פלסטית ופיתוח יצירתיות. לימד בארץ במוסדות להשכלה גבוהה לתואר ראשון, תואר שני ותואר הנדסאי.

    בין הפרויקטים שביצע: בתים פרטיים, דירות, חנויות, מבני ציבור, אולמות תצוגה ובתי כנסת.

    ייחודו של סטודיו ד-קו: מומחיות בפיתוח פרטי עיצוב ייחודיים לכל פרויקט וביצועם בעבודת יד.

    It's not as difficult as you think to locate the perfect service to write essays. Students have many choices and have the option of choosing the top option based on cost and quality. If you're not satisfied with the expense of writing your paper, you may get a discounted price. There is the option to make a payment at a reduced cost even good essay writing websites if you aren't required to write your essay now. There are a few advantages of having a professional write my essay service.

    Be aware of a few things to consider when selecting which service to compose your essay. Reputable write my essays services will deliver high-quality papers for a reasonable price. The business should accept comments and feedback from clients regarding the timeframe of your order, the length of the essay, as well as any specifics that can affect the quality of the paper. In addition, the writing service https://thegameroof.com/causes-of-business-failure-and-their-solutions/ must assure that its essay are unique and free of plagiarism.

    For certain people, writing an essay is easy. While for others, it may be a challenge. It is possible that you are not prepared or familiar with the subject enough to create an appealing essay. There is a chance that you're anxious or worried about best custom writing service the result of the essay. If that is the case and you want to obtain the top essay you can is to use professionals to write your essay. This company can handle every aspect of writing, and you'll be able to get the best grades.

    מדוע כדאי לכם?

    הסטודיו מתמחה באדריכלות ועיצוב פנים לבתים פרטיים ומבני ציבור, משלב התוכניות ועד לגימור הסופי. הסטודיו מציע גם שירותי הגשת היתרי בניה והפקת תוכניות ממוחשבות.

    חשיבה יצירתית ומקורית

    גישה המכבדת את עולם הלקוח

    תכנון כולל היורד לפרטים הקטנים

    ניסיון רב שנים בתכנון מבנים ופיתוח מוצרים

    בקיא בתהליכי העבודה העכשוויים ומפקח על ביצוע העבודה

    לפגישת ייעוץ חינם

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

      עיצוב לובי

      עולם עיצוב פנים הוא עולם רווי בסגנונות, צבעים, תקופות, מסורות ותרבויות. יש אינספור סוגים של עיצובים שניתן לעשות בכל מקום, החל מבתי מגורים, דרך משרדים ובתי עסק שונים ועד מבנים ציבוריים וחללים משותפים. וזאת, כאשר ברוב המבנים קיים לובי, מבואה, המקום הראשון אליו נכנס האדם בבואו לכל בנין. הלובי הוא כרטיס הביקור של המקום אליו הוא שייך, על כן הוא צריך להציג את מהות הפונקציה אותה הוא מייצג. סטודיו ד-קו מתמחה במתן שירותי אדריכלות ועיצוב פנים ומאמין כי כל עבודה צריכה להתחיל בהיכרות עם קהל היעד בחלל, כמו גם אופי החיים במקום, המטרה לשמה המקום מיועד והתקציב העומד לרשות השינוי המבוקש. לאחר מכן, ניתן להתחיל לתכנן ולעצב את המקום בצורה המדויקת ביותר תוך התחשבות בכל המדדים המדוברים. לפרטים נוספים על עיצוב לובי, וקביעת פגישת היכרות ראשונית, צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.
      מובילים בקידום מובילים בקידום