לפגישת ייעוץ חינם

    עיצוב פנים למשפחה דתית

    לרוב, עיצוב פנים למשפחה דתית מבטא ערכים האופייניים לצורת החיים ולהוראות ההלכה היהודית, וכן בזרם אליה משתייכת המשפחה. וזאת, מתן תשומת דגש למאפייני המשפחה הנזקקת לעיצוב פנים. בשנים האחרונות, חל שיפור במעמד הסוציו-אקונומי של משפחות רבות במגזר הדתי, ואנו רואים פנייה גוברת והולכת לשדרוג העיצוב וריענון הבתים. בבואנו לעצב את ביתה של משפחה דתית, עלינו להכיר את אורח החיים הדתי בכלל ואת דרישות המשפחה בפרט – כמו גם לקחת אותם בחשבון בעת התכנון המוקדם. אין ספק שמלבד הרצון ליצור אווירה רעננה שתתאים לרעיונות ולחלומות של בני המשפחה, ישנם אילוצים פרקטיים, מנטליים וחברתיים הקשורים בתהליך. לנו, בסטודיו דֶ-קַו, יש מעצבי פנים המכירים לעומק את העולם הד תי ואת דרישותיו ויכולים לייעץ בתחום.

     

    איך מתכננים עיצוב פנים למשפחה דתית

    כל משפחה היא ייחודית בפני עצמה ובעלת רצונות והעדפות המתאימים לה. ובכל זאת, למשפחה דתית לרוב ישנם צרכים הנובעים מאורח החיים ומגודל המשפחה, ובשלב תכנון עיצוב הבית על המעצבים לקחת אותם בחשבון:

    • מטבח גדול הכולל מספר מערכות כלים, כיורים ומשטחי עבודה נפרדים, שטחי אחסון לסירים ולכלים חלביים ובשריים, מקום להנחת פלטה חשמלית ומכשירי חשמל נוספים ונפרדים ומקרר עם מנגנון שבת.
    • פינת אוכל מרווח לישיבת כל בני הבית לארוחות.
    • ספריות גדולות לספרי קודש וויטרינות ליודאיקה.
    • תכנון מוקפד המנצל את החלל באופן מקסימאלי ומדויק, עיצוב המאפשר לכל אחד מבני המשפחה למצוא את מקומו הייחודי והאינטימי.
    • תכנון הבית לאפשרות של אירוח ( אורחי השבת אינם משתתפים בארוחה ונוסעים אלא נשארים ללון).
    • תכנון החשמל והתאורה והתאמת המערכות לתפקוד בשבת.
    • אזור נטילת ידיים מחוץ לחדר השירותים, כאשר ברוב המקרים המשפחה מבקשת לעצב פינה מזמינה ואף אמנותית כדי שתשתלב באסתטיקה של הסלון או פינת האוכל.
    • אפשרות להפעיל ידנית חלונות ותריסים חשמליים.

     

    עיצוב פנים למשפחה דתית בהתאמה אישית

    עם השנים, הבית הדתי שהכיל בעבר את המשפחה הגדולה מתרוקן, הילדים גדלים ומתחתנים, החדרים מתפנים ומתמלאים שוב בסופי שבוע עם אירוח המשפחה המורחבת, הנכדים וכמובן – הצעצועים שהם מביאים איתם. השינוי בצרכים של בני הבית הוא זמן טוב לעצב מחדש את החלל, את הפרטים והריהוט, ולהתאימם למבנה החדש של המשפחה. עיצוב פנים בירושלים למשפחה דתית שנעשה ברוח הבנת המורכבות הזו ייצור עבור בני הבית אפשרות להרחיב או לצמצם את המרחב על פי הצורך. אנו בסטודיו דֶ-קַו, בראשות ציון אסולין, מתמחים בהבנת צורכי עיצוב הבית עבור המשפחה הדתית. פנו אלינו לפגישת ייעוץ ותראו שאפשר לשדרג את המרחב מחדש.

     

    עיצוב פנים למשפחה דתית

    פרוייקטים נוספים שיעניינו אתכם

    ארונות קודש מעוצבים

    ארונות קודש מעוצבים הינם חלק בלתי נפרד בכל בית כנסת, כאשר העיצוב הייחודי שלהם יתרום רבות לנראות המקום ולאופיו. על…

    בניית מקווה

    בניית מקווה היא משימה מאתגרת: מחד – יש לתכנן את המקווה כך שיתאים למטרה לשמה הוא נועד – חלל הטהרות…

    מידע נוסף בנושא


    מובילים בקידום מובילים בקידום